Z jakimi wyzwaniami najczęściej mierzą się firmy działające na Magento?

Wysoki koszt wdrożenia zwłaszcza wersji Magento Commerce

Duże wymagania w zakresie zasobów hostingu

Niewystarczające funkcjonalności dla sprzedaży B2B

Długi czas od startu prac do działającego systemu

Samodzielne ponoszenie kosztów rozwoju i utrzymania własnych funkcji

Mała dostępność i europejskie stawki developerów ze względu na pracę dla zagranicznych klientów

Zmiana platformy ecommerce. Kiedy warto?

1.

Kiedy dostawca przestał wspierać i rozwijać wersję

2.

Kiedy chcesz stabilnego rozwiązania z gwarancją

3.

Kiedy chcesz ograniczyć koszty utrzymania

4.

Kiedy chcesz transparentnych i przewidywalnych kosztów

5.

Kiedy chcesz pracować z dostawcą oprogramowania w celu rozwoju

6.

Kiedy chcesz obsłużyć peaki sprzedażowe

 

Replatforming z Magento na ‘merce. Case study

Bialcon to polska marka z 25 letnią tradycją. Dziś jej sieć sprzedaży obejmuje 70 salonów firmowych, system B2C oraz system B2B.

  • Umożliwienie tworzenia rozbudowanych kampanii promocyjnych składających się z 25 scenariuszy
  • Wdrożenie systemu w architekturze headless oraz w technologii PWA
  • Dodanie możliwości sprzedaży hurtowej w ramach jednego systemu

“Przenosząc naszą sprzedaż z rozwiązania Magento na merce zyskaliśmy dostęp do stabilnej i aktualizowanej platformy. Dodając do niej następnie takie technologie jak PWA oraz cały kanał B2B, zyskaliśmy pełne spectrum e-commerce w jednym miejscu, z którego teraz intensywnie korzystamy.”

Jakub Chwesiuk
Przewodniczący Rady Nadzorczej w Bialcon SA